Jasje voor Mr.Mac

Mijn laptop Mr. Mac was nodig aan een nieuw jasje toe, maar om nu nog een zomerjasje te maken, dat zag ik niet meer zo zitten. Ik had nog een wollen deken liggen die ik ooit heb gekocht bij de kringloopwinkel. Het was de bedoeling om daar een tas van te maken en dat gaat ook nog wel gebeuren hoor! maar eerst laptop Mr. Mac. Dus gisteravond naald en draad gepakt en in no time had ik een nieuw jasje voor Mr. Mac. Het is nu nog wel een beetje aan de warme kant, maar deze komende winter heeft Mr. Mac het in ieder geval niet koud;-)

15 opmerkingen:

  1. Lekker warm ingepakt! Ook wel een leuke ruit voor de teckels in hun mand!

    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is macje al goed voorbereid voor de winter. Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *SLIK*......nou weet ik ook waarom dat mijn Mr. Laptop geen kik meer wil geven......heb 'm altijd verwaarloost blijkbaar....wat een superstoere jas!!! Als ik een nieuwe Mr Laptop krijg geef ik 'm zo'n jas....beloofd!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het jasje staat Mac super! De bijpassende tas zie ik ook al voor me.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LAAT DE WINTER MAAR KOMEN...;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk !!! en grappig.........fijne avond liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe kom je op het idee, plak je dat erop ofzo....
    Maar een beetje vroeg voor winterstijl, want ik wil nog véél meer zomer.....

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh wat een stoere schotse mister mac zeg!! en zeg nou zelf zijn naam vroeg om dit jasje!!
    lieve groet Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet Macje er super uit, lekker verwennen hoor!
    Zomerse groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt vast nu een nieuwe trent gezet, wat ziet het er prachtig uit en handig hoor om het zelf te maken, orgineel en het scheelt je veel in je portemonee.

    Ik krijg straks een nieuwe computer en ik heb nog zo,n mooi dekentje (kinderdekentje, zalmrose, dus ik denk dat ik al weet welke jas mijn laptop krijgt, nu de tijd er nog voor zien te vinden.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit vind ik dus helemaal te gek gedaan he!
    Bij ons heeft alleen mijn vriend Mac, een Ibook en een Mac computer...de rest heeft alleen een pc en daar past zo'n mooi jasje niet omheen haha

    Als ik een Macje had gehad, had je me zeker op een idee gebracht, echt super!!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat origineel gevonden!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee. Ook echt iets voor mijn Madam Mac :-)

    BeantwoordenVerwijderen