Contact met Sil

Ik heb Sil gevonden!
Lieve blogsters, dank voor alle oproepen die jullie mij hebben gestuurd iv.m. de foto's van Sil's Home.
Ondertussen heb ik contact met Agaath van Sil's home gehad. Ze was inderdaad onder de indruk van de foto's die ik had gemaakt van de winkel. Ze wil ze gaan gebruiken voor op haar website Sil's home
Ook heeft ze me gevraagd of ik een reportage wil maken. Dat wil ik natuurlijk wel! Ik zal dan ook mijn spiegelreflexcamera gaan gebruiken met verschillende lenzen en een statief want die mag dan ook niet ontbreken. Wanneer weet ik nog niet, maar dat horen jullie dan nog wel. Hieronder nog een paar foto's die ik nog niet prijs had gegeven en Agaath mocht je dit nog lezen, de foto's zijn naar je onderweg ;-)

11 opmerkingen:

  1. Oh jee, ik zie iets op de foto wat ik erg graag wil hebben! Op naar Sil dus ben ik bang..
    Leuk dat je een reportage mag gaan maken !

    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een compliment voor jou fotografie..
    petje af...
    fijne zwoele avond..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtige foto's en ook nog mijn favoriete woonwinkel. Helemaal blij.....
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi wat leuk....je word beroemd !!! hahahaah!!..enne tweede post van vandaag???

    Liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera, gelukt, kan heel goed begrijpen dat ze je foto,s enorm waarderen.

    Ben benieuwd naar het vervolg, deze foto,s mogen er ook zijn,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo'n reportage te maken. En ik was vanmiddag ook al snel weer binnen hoor, jemig wat werd het ineens warm. En mijn boek is.....tada... Nicci french- medeplichtig.

    fijne avond, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha doe Agaath de groetjes van me......;)
    Wat leuk zo'n reportage zeg...had ik dit toch mooi goed geraden....;)
    We krijgen vast nog wel een impressie van je.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow zeg, wat leuk om zo'n dik compliment te krijgen, èn dat je een foto reportage mag maken, super!!
    De winkel ziet er erg aanlokkelijk uit.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat het nu gelukt is, ik heb mijn spulletjes van Sil van vorige week een plekje gegeven en dit zal ik in mijn komende blogposten laten zien.
    Gefeliciteerd met deze leuke opdracht. Fotograferen is een hele leuke hobby.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd. Leuk hoor en terecht, want je maakt prachtige foto's. Succes, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je een reportage gaat maken bij mijn lieve collega's. Jouw foto's zijn ook zeker een compliment waard!!! De fotoreportage gaat vast en zeker erg mooi worden!!
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen