Vlieland

Het voelt altijd een beetje als thuiskomen als we voet op Vlieland zetten  Wat hebben we weer genoten! De zee, het strand en het mooie weer. De kinderen waren mee en natuurlijk ook Joris. ( later meer over Joris!) Fijn ook om mijn dochter Saar weer te zien en om alle kinderen om me heen te hebben. 
Zodra we onze spullen hadden gedropt zijn we gelijk naar het dorp gegaan om een kijkje te nemen bij Eb en Vloed 
daarna snel boodschappen gedaan om vervolgens het strand op te zoeken. Zoals beloofd heb ik foto's gemaakt. De serie van vandaag zijn plaatjes op het strand.. 

9 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo hebt genoten!

    Ik heb ook genoten van jouw foto's prachtig! Ik ben gek op het strand, dat verveelt nooit, zo mooi,de wind en de geur van de zee....heerlijk!

    groetjes en een hele fijne dag vandaag,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's, op Vlieland is het leven zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben jaloers!!! wij gaan alleen maar op vakantie op de wadden!! al mijn hele leven!! dus dat thuiskomen herken ik wel hoor wat voelt dat toch heerlijk die eerste voet in het zand!! genieten!! dit jaar zit het er niet in voor ons mijn man heeft hernia dus dat gaat hem niet worden jammer!!
    Maar heerlijk om even te genieten van jou foto's
    dank je wel!!
    Fijne dag
    lieve groet Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie strandfoto's...ik hoop dat we binnenkort eens een dagje hier kunnen plannen om naar zee te gaan! Bakken en braden doe ik er niet graag, maar er gaat niets boven uitwaaien op het strand en het zand aan je voeten voelen!

    Een fijne dag vandaag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Haikey,
    wat heb je mooie foto's gemaakt!
    Heerlijk hè, even family-time, zo belangrijk!!
    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet altijd zo van plaatjes aan het strand.
    Dank je wel.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, oohhh wat fijn om aan het strand te zijn, genieten....!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's....
    en de waddeneilanden zijn prachtig.
    we gaan ieder jaar fietsen op schiermonnikoog, zijn jaren naar ameland geweest, en texel en terschelling hebben we ook al gezien..
    maar vlieland, dat moet nog eens een x.
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie plaatjes, ik krijg nu al zin in mijn weekje Friesland. Hoop dat je lekker hebt kunnen genieten en bijtanken.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen