Home sweet home


Gisteravond zat ik nog lekker in de tuin met mijn laptop en was ik aan het surfen op het internet.
De finse /zweedse websites die ik tegenkwam zijn voor vandaag mijn inspiratie geweest.
Voor mij springt Me and Alice er toch wel uit. De kleuren van haar blog en de foto's spreken mij enorm aan, maar ook de herinneringen aan mijn bezoek aan Sil's Home hebben er toe bijgedragen om deze foto's te maken. Hierboven nog een andere vervlogen liefde die ik heel graag weer zou willen oppakken, maar waar ik nu nog geen tijd voor vind.
Steeds weer kom ik tot de ontdekking hoe heerlijk ik dit alles is, het stylen en bewerken om daarna alles op de gevoelige plaat zetten. Ik wordt er zooo blij van! 

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gestyled en gefotografeerd! Kan zo in een woonmagazine..
    Ontzettend leuk regaaltje ook.
    Fijne zondag,
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dat al dat wit bij elkaar. Mooi weergegeven. Heerlijk om je te laten inspireren!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gestyled en op de foto gezet.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, geeft mij weer inspiratie. Doordat ik nu een nieuw toestel heb wil ik ook wel van alles op de foto zetten ware het niet dat ik nog een aantal accessoires moet kopen zodathet echt landelijk wordt bij mij. Maar dit komt vanzelf.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ets is ook niet mis, ziet er goed uit. Heb jij die gemaakt? En ben je daar nog mee bezig?

    De foto,s van de witte objecten zijn prachtige stillevens, heel mooi.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Haikey,

    wat ziet het er geweldig uit zeg jouw blog!
    Ik heb helaas te weinig tijd om alles bij te houden maar na jouw berichtje ben ik gelijk even bij jou op bezoek gegaan en dat is een goed begin van de dag.
    Ik wens je een fijne dag en groetjes van Jayne

    BeantwoordenVerwijderen