De gasten vliegen uit!

Ieder jaar komen er twee koolmeesjes trouw bij ons logeren in één van onze 3 gastenverblijven.
Nog nooit had ik ze met de kleintjes weer weg zien vliegen, tot afgelopen zondag.
Door de hitte branden ze bijna uit hun gastenverblijf en waren ze genoodzaakt om deze te verlaten.
Mijn dochter riep dat ik snel mijn camera moest pakken omdat de gasten van plan waren te vertrekken.
De ouders heb ik niet kunnen fotograferen, maar één kleintje die nog niet goed kon vliegen wel. We hebben het kleintje uiteindelijk weer teruggezet omdat de katten op de loer lagen. De ouders zijn daarop ook weer terug in het huisje gegaan, maar volgens mij zijn ze vandaag allen vertrokken.
Wie weet zitten ze volgend jaar allemaal in alle drie de huisjes....

11 opmerkingen:

  1. Och wat een schatje, echt aandoenlijk, hopelijk maken ze het allemaa goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je dit hebt kunnen vastleggen. Bijzonder. Het kleintje ziet er nog zo teer uit. Geweldig dat de ouders weer terugkwamen terwijl jij het vogeltje vast hebt gehouden. Ik denk dat ze onthouden waar ze zijn grootgebracht en altijd terugkomen in dit lieve huisje. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes............lief lief !!

    Geniet van het mooi weer.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat móói die koolmeesjes,we hebben ze ook wel eens gehad maar dit jaar zijn ze ons voorbij gevlogen, hihi.

    Groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk stukje natuurfotografie! Bedankt, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo lief!!!! Die kleintjes met hun veertjes nog helemaal in de war......
    Potje gel..?....;)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o, wat lief en schattig. Leuk dat je van dit vogeltje nog wat foto's kon maken.
    Fijne avond. Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Haikey!

    In een woord geweldig hoor! Een genot om naar te kijken! Enne, als de kaarten klaar zijn wil ik graag een bestelling doen hoor!
    Gauw weer 's stappen met de girlzz!
    Groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och kijk dan toch, wat ontzettend leuk dat je dit hebt weten vast te leggen!
    Super!!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's Haikey van dat kleine meesje en wat is dat toch leuk hè als de vogeltjes hun jongen krijgen in je tuin.
    Ik hou even een zomerstop maar ga je vast en zeker weer volgen na de vakantieperiode.
    Ik wens je een hele fijne zomer toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's. Ik hoop dat ze volgend jaar bij jullie terugkeren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen