Schepen bij Vlieland

Door alle drukte i.v.m. met voorbereidingen voor het wijkfestival, heb ik mijn blog een beetje verwaarloosd en daardoor ook jullie trouwe bloggers...
Zal maar niet zeggen hoe laat het nu alweer is en loop ik nog steeds over van energie. Hebben jullie dat ook weleens? Het komt denk ik ook omdat er vandaag stappen door mij zijn gezet die weer ruimt geven.
En het mooie weer speelt natuurlijk ook wel mee!
De titel heb ik "bootjes kijken" of op z'n Vlielands "booties kieken" gegeven omdat ik nog een paar mooie plaatjes heb van boten die langs de grote veerboot vaarden en wij snel naar het dek moesten om ze op de gevoelige plaat te zetten.

12 opmerkingen:

  1. Hi,hi....Haikey jij bent niet de enige nachtraver;-)

    En....bootjes...zeker van dit soort daar kan ik op dit nachtelijk uur ook van genieten.

    Bedankt voor het delen van de mooie booties foto's!
    En ik althans heb er zeker begrip voor dat jij daar op dat heerlijke eiland en het prachtige weer van de afgelopen en komende dagen nog meer leuke dingen tedoen hebt dan bloggen alleen;-)

    Mooie tijd nog op Vlieland!!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die boten nou daar moet je wel even de tijd voor nemen.

    Geniet van het mooie eiland daar.

    Groet,
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat heb je dat weer prachtig op de foto gekregen! Heerlijk dat we mee mogen genieten! We zijn hier wel bootjes gewend maar zulke exemplaren zien we ook niet iedere dag!
    En nu het zomer is moeten we daar van genieten toch en staat dat bloggen idd wel eens even op een laag pitje!
    Fijne dag, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht exemplaren zijn dat! En ja...je kunt maar één ding tegelijk, dus als je erg druk bent, gaat dat wel eens ten kosten van het bloggen!

    Een fijne dag...neem ook af en toe een genietmomentje in de zon! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh dat heb ik oook hel vaak en dan moet ik eruit, je bootjes wauw daar zou ik wel mee willen varen zomaar een week weg en de rust van het water,

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Skutjeszielen, ken je dat??
    Is fries, en wij gaan eigenlijk ieder jaar heen, bootjes kijken...
    Geweldig om te zien..
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een onwijs mooie foto's heb je gemaakt zit te genieten hierzo!!!
    Groetjes en alvast een fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge wat een schitterende foto's!
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou je maakt vandaag weer een hoop goed hoor!!! mooie bootjes!! fijne dag verder......liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Haikey, wat een prachtige foto's !
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb met groot plezier naar die prachtige bootjes gekeken, wat heb je dit mooi vastgelegd.
    Ik denk dat door het mooie weer en veel buitenactiviteiten bij iedereen het bloggen op een lager pitje staat.
    Wens je een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's heb je gemaakt van de boten!!
    Geeft al een beetje zo'n vakantie gevoel. Vooral nu met het mooie weer erbij.
    Fijn en zonnig weekend.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen