Rose

Afgelopen vrijdag was ik samen met mijn dochter Lisa op de markt. Zo als zovelen hebben wij ook een vaste route die we dan lopen.  Zo komen we ook langs de bloemenwinkel " de Bloemendoos" altijd zeer de moeite waard.  Dit keer ben ik gevallen voor een paar plastic rozen. Normaal zou ik dat nooit kopen maar omdat we een nis in de wc hebben en daar geen licht komt ben ik wel genoodzaakt een paar neppers te kopen. Ik heb ze tussen een paar echte gezet en dan vallen ze nog niet eens zo op.
Toch blijft het raar, ik en nep rozen ...

10 opmerkingen:

  1. Als je het niet had gezegd, was het me niet zo één twee drie opgevallen. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn niet van echt te onderscheiden...ik vind ze heel erg mooi! Ik heb kunst-magnolia's in een emaille kan en ik vind het ideaal...ze blijven ook zo lang mooi hi hi!

    Nog een hele fijne 2e Pinksterdag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eh...ik weet niet hoor.....maar als ikke met een bloemenwinkel..............dit kan echt niet!!!...............maar ze zijn mooi okee.....ik geef toe .....ieder zijn ding !!

    Grrrrrrrrrrrrr................hahahahhah!!

    Dikke kus Ria........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het is inderdaad dat je het zegt, ben zelf ook niet van de nepbloemen maar het kan op sommige plekken inderdaad niet anders, dus goede oplossing.
    Geniet van deze pinksterdag,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En het kan zo mooi zijn.. Net als jouw foto's wederom. Fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh maar dit is wel een mooie nepperd. Zelf heb ik ook geen nepbloemen, maar mijn zus heeft ze in alle soorten en zet ze vaak tussen echte in.
    Mooie foto's

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De neproosjes zijn inderdaad niet van de echte te onderscheiden. Mooie foto's. Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tegenwoordig maken ze zulke prachtige 'nep'bloemen, dat het mij eerlijk gezegd niet uitmaakt. Natuurlijk koop ik ook iedere week verse bloemen, maar net zoals je al zegt, voor een verloren en donker hoekje is dit een prachtige oplossing. Ik vind de roos prachtig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. op deze manier is er niks mis met nep!!
    ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk mag je nog meedoen!

    Is echt niet te zien dat het neppers zijn.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen