Verwennen

Soms moet je jezelf gewoon lekker verwennen, en dat is nu precies wat ik gisteren heb gedaan!
Samen met zoonlief (die in Zwolle woont) op pad geweest. Hij vond dat ik maar eens naar een grote kringloop winkel moest. We vielen met onze "kont" in de boter, want wat stond daar en waar zijn we al tijden naar opzoek? Juist ja, een echt polaroidcamera. Maar liefst 2 stuks. Natuurlijk hebben we deze gelijk gekocht. Daarna zijn we lekker de stad ingegaan en heb ik nog een paar leuke dingen gekocht. Bij Dille & Kamille een mooi boek over tuinieren en bij de V&D een heerlijke geurkaars van Frederique van der Wal. Nu maakt me dat niet zoveel uit, maar hij ruikt echt heerlijk naar rozen.
Bij een andere winkel nog een puinsteen gekocht voor de vermoeide voetjes. Oja, en nog thee van rituals, want die is zoooo lekker!

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n verwendagje...en thuis kun je er met de thee, de puinsteen en een boek in de hand nog lekker mee door gaan!

    Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Nou verwen en kietel jezelf maar es lekker hoor want een ander doet t niet" gezegde (Bargoens?) ik weet niet of je em kent dus ik zet t er maar bij! Ik zag in je profiel dat je graag op Vlieland komt, nou had ik een vriendin van Vlieland (Dorpsstraat) die daar ook getrouwd is, dus ik ken het ook, prachtig eiland!

    Geniet van je weekend,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je mooie spulletjes Haika,mooie foto's van gemaakt trouwens....

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boek staat ook op mijn verlanglijstje maar ben het nog niet tegengekomen. Bij Dille & Kamille? Leuke aanwinsten, groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker gewinkeld en nu maar ontspannen....lieve groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maakt ze nou ook al kaarsen.. ziet er wel mooi uit en fijn dat je ze gevonden hebt, blijven wel hele leuke camera's...!!!
    Zo te horen heb je genoten van je dag, leuk.
    Groetjes vanuit de tuin, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte verwen middag !! heerlijk toch.........fijn!! leuke dingen heb je gekocht zeg !!

    Fijne gezellige avond, lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh heerlijk zo'n dagje met je zoon op pad"
    Geweldig als je dan ook nog al die heerlijke verwen dingen tegen komt.
    Ik wens je een fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig winkelen met je zoon. Moet ik ook maar weer eens gaan doen! Je bent leuk geslaagd. Kun je nog wel filmpjes voor die polaroid krijgen. Wij hadden er vroeger ook één thuis en ik was er dol op. Dat magische moment dat het beeld tevoorschijn komt!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen