Vandaag geen emaille maar bloesem

Lieve bloggers, bedankt voor jullie reacties op de jasbeschermers. Daardoor durfde ik vanochtend op de fiets te stappen en de weide wereld in te fietsen. Ook op straat kreeg ik verschillende positieve reacties en op het werk was iedereen enthousiast.  Voorlopig laat ik het dan ook zitten..


Ik zag hele mooie bloemen bij de bloemenwinkel, maar er hangt weer een behoorlijk prijskaartje aan. Dat komt omdat ik weer eens iets bijzonders wil.

Voor dat geld kan ik ook een leuk woonblad kopen dacht ik bij mezelf en ben dus op de fiets gestapt zonder bloemen. Thuis gekomen ben ik meteen de tuin ingelopen op zoek naar wat bloesem en zie hier, ook weer leuk... Mijn emaille verzameling is niet zo heel groot. Ik heb nog wel iets buiten staan, maar kon ik vanavond niets meer fotograferen. Dus bewaar ik dat voor de volgende maandag...


11 opmerkingen:

  1. Zie je wel, super goed dat je toch je versierde fiets opgestapt bent! En je bloesem uit de tuin is ook mooi, inderdaad...je hoeft het niet altijd bij een bloemist te halen om thuis een sfeertje te creeren!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Haikey, gelijk heb je dat je die dure bloemen liet staan, want dit is toch prachtig mooi en dan nog wel uit eigen tuin. Ook de jasbeschermers uit je vorige post vind ik prachtig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Haikey,

    Leuk dat je zoveel positieve reacties op de jasbeschermers hebt gekregen. Ze zijn ook echt enig.
    Ik werk zelf in een bloemenwinkel en heb het geluk dat ik iedere week een bloemetje mee naar huis krijg van m'n baas. Maar pluk ook graag uit m'n potten hoor. {heb een dakterras dus heb alles in potten}
    Heb nu allemaal viooltjes hyacinten blauwe druifjes en vergeet me nietjes en hier kan je ook zulke lieve boeketjes voor binnen mee maken.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Haikey,

    Wat leuk dat je zoveel positieve reacties hebt gekregen op je jasbeschermers. Ze zijn ook helemaal top!
    De bloemen zijn prachtig weergegeven. Mooi uit eigen tuin.

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi.............eh ja zei je bloemen ?? hahahahaha!! deze zijn prachtig hoor!!! geweldig mooie foto's.............maarre wat voor tijdschrift heb je nou gekocht??

    Welterusten..........lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zo kan het natuurlijk ook, en een goed idee ook, ik kocht vorige week een bos bloemen en viel stijl achterover toen ik 23,50 moest afrekenen, even geen bloemist voor mij!!!
    Groetjes en fijne dag Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze bloesems zijn prachtig en voordat je het weet liggen ze op de grond gewaaid en moeten we weer een jaar wachten. Heerlijk he woon- en tuinbladen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Haikey,

    Wat een mooie bloesem! soms is een boeketje uit eigen tuin nog mooier dan van de bloemist,
    geniet er lekker van!
    Ik wens je een fijne dag vandaag!
    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms zijn die prijzen ook niet normaal. Ik zag laatst ook een hele mooie bos voor de prijs van 25 euro. Niet dus.... Moet wel leuk blijven.
    En dit staat zeker zo mooi.
    O, ja de jasbeschermer is ook leuk, doet me terugdenken aan vroeger.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dat je zelf ook zulke mooie bloesem in je tuin hebt staan.
    Spaart toch weer geld uit.
    En ik vond je jasbeschermers echt hartstikke VINTAGE hoor.
    Wedden dat veel jonge meiden aan je vragen waar je die gekocht hebt.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hoor, de bloesem. En leuk dat je ook op straat leuke reacties gehad hebt.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen