Uit de oude doos

Het is echt een baaldag geweest. Misschien herkennen jullie dat wel. Je zit de hele dag te vergaderen en aan het einde van de vergadering heb je het gevoel dat het nergens over ging maar ja...
Daarna nog een etentje met collega's, wat wel gezellig was maar de pizzaria waar we zaten rook niet echt aangenaam en smaakte het eten ook niet echt lekker en de wijn viel ook niet zo goed met als gevolg dat ik nu hier thuis op de bank zit met een rooie boei....
Om toch mijn verhaal van vandaag een beetje kleur te geven een paar oude foto's uit de oude doos.

8 opmerkingen:

  1. Hahahaah!! .....Nou jij heb echt een topdag gehad....maar geloof me ....het kan erger..........fijne dagen lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn baaldagen. Dan kom je echt met een "kater"thuis. Dan kan het alleen maar beter worden,

    Ook al zijn het foto,s uit de oude doos, ze zaijn gewoon mooi.

    Fijne paasdagen en groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na zo'n dag kan het alleen maar beter gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergaderen is sowieso mijn hobby niet...na een paar uur ga ik al zitten gapen, laat staan dat je het een hele dag vol moet houden! Van je foto's word ik in ieder geval vrolijk...ze zijn prachtig!

    Gezellige paasdagen gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik ben zo blij dat ik niet meer op kantoor werk als secretaresse. Vond het meeste maar bla bla wat men te melden had, geldverspilling haha.
    Jammer van de pizzeria.
    Wens je alvast hele fijne paasdagen,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo ik heb je blog net ondekt.
    wat heb je het leuk hier.

    fijne paasdagen gewenst conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ja niks is erger dan een restaurant waar je voor betaald maar eigenlijk niet goed was :( daar zou ik ook een baaldag van krijgen ja...
    Vergaderen is voor mij voorbij, althans, heel soms nog hihi....en dan is 't inderdaad fijn als 't een een beetje vruchten heeft afgeworpen, anders voelt 't zo nutteloos hè, gelukkig is de ene dag de andere niet!
    Je hebt het toch mooi opgevrolijkt met je prachtige foto's! Heel mooi.
    Ik wens je een goeie dag en hoop dat je je weer beter voelt inmiddels!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, jee je hebt soms van die dagen hé.
    Nou van mij mag je vaker oude foto's uit de doos halen.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen