Schatten van de Koninginnemarkt


Vanochtend al vroeg uit de veren om met een vriendin naar de Koninginnemarkt te gaan. Nou dat hebben we dan ook geweten. Toen we aankwamen waren er al veel mensen op de been. In het begin kon ik nog niks vinden van Regout/Maastrichts aardewerk. 

Bijna had ik de moed opgegeven totdat opeens een mooi sauskom van Regout voor nog geen 2 euro. Een paar kraampjes verder 2 kommen en een schaal voor bijna niks. Een Zeeuws blikje voor babbelaars voor maar 0,50 eurocent.

De glazen stolp (zonder koekjes) voor maar 1 euro. Dus ik werd helemaal blij, maar ik werd nog blijer toen ik een kussenhoes, bekers en bordjes van Green Gate zag liggen. (zie je nog wel). De prijsjes hingen er nog aan, maar dat mochten we 3x door de helft doen, waarschijnlijk omdat het ging regenen
Moe en nat geregend, maar voldaan zijn we daarna richting huis gegaan.

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie nieuwe banner Haikey! En je aankopen zijn ook helemaal top...geniet er van!

    Een fijn weekend! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een mooie dingen !!

    Vooral de laatste......zo leuk die kleurtjes !!

    En die pot!! mooi mooi !!........gaaf je banner trouwens !

    Fijn weekend lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat jij voldaan naar huis bent gegaan... je hebt goed gescoord. En nu maar lekker genieten en een mooi plekje zoeken voor je nieuwe spulletjes.
    Fijn weekend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent super goed geslaagd!! Wat leuk hè als je dat allemaaal voor een habbekrats mee kunt nemen. En het allerleukste is : iedereen blij! (zowel de verkoper als jij)
    Fijn weekend verder, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn te horen dat Koninginnedag niet geheel in het water is gelopen... Leuke aanwinsten en ook heel erg goed voor je portemonnee!!!!
    Fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ZO wat heb je leuke dingen gescoord! Super hoor en weer zo mooi op de foto gezet!
    Nou lekker van genieten dan want het is verplicht binnen zitten dit weekend...het regent hier lekker ahum...
    fijn weekend, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh ik word niet gioed wat een vondstn WAUW ohhh meid die spanning wat je gaat vinden en als je dan je ogen over de kraam laat gaan en je ziet zoiets staan.....ja dan weet ik precies wat er door je heen gaat.
    Je hebt pracht spullen gevonden en Regout wat een gave serviesdelen rolden er uit de Sphinxfabrieken uit Maastricht ik ben er ook een grote fan van.

    lieve groet en een heerlijk weekend Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, dat je in ieder geval wat leuks kunt kopen. En nu lekker ergens een plaatsje geven.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie dingen heb je gevonden! Je blog ziet er erg mooi uit met prachtige foto's. Ik ga je volgen. Via 'de weerspiegeling' heb ik je gevonden.
    Groetjes Rennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen, helemaal TOP. En je banner is ook weer prachtig, echt genieten bij je! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, wat heb je leuk gescoord!!
    Lekker gevoel hè?
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes heb je gevonden. Vooral de witte spoelkommetjes en de sauskom van P.Regout. Helemaal super!!
    Fijne zondag nog.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow wat een gave spulletjes heb je gescoord,helaas bij ons vind je niet van zulke schatten,nog een fijne zondagavond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een buit!!!! Waarom hebben wij in België toch geen Koninginnedag?
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beetje laat maar wat een leuke dingen heb je er weer bij! Die sauskom vind ik supermooi zeg...

    Lieve groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen