Pink flowers

De afgelopen week reed ik regelmatig op mijn fiets langs een prachtig in bloei staande boom.
Maar ja, hij staat niet in mijn tuin en plukken durfde ik niet. Vanmiddag fietste ik samen met zoonlief weer langs die mooi in bloei staande boom. Ik vertelde hem dat ik zo graag daar wat bloesem van zou willen voor het maken van een paar foto's. Hi, hij bedacht zich niet, stapte van zijn fiets en plukte twee mooie takjes met roze bloemen, zodat ik mijn foto's kon maken. 

Deze zijn als dank voor alle leuke, lieve en mooie reacties die ik steeds van jullie mag ontvangen... 
Goed Weekend!

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloesem en wat schitterend weergegeven. Goede actie van je zoon!

    Groetjes en een heel fijn weekend!

    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief, prachtig, mooi bedankje, ik neem 'm graag aan en geniet ervan...groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha..goeie aktie van je zoon om ons te trakteren op deze prachtige bloesem, de kleur echt waanzinnig mooi! en zo mooi gefotografeerd....dank je wel:-)

    fijne zondag, lieve groet Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi.....deze bloesem en deze foto's....dank je wel !!



    Fijne zondag morgen......enjoy !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij os is de bloesem nog niet zover, dus fijn die prachtige foto,s

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's van een even zo mooie bloesemtak! Genieten weer hier!

    Een hele fijne zondag gewenst!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, fijn dat je ook zo'n stoer persoon mee had. Ik durf dat soort dingen ook meestal niet maar Roos is wat brutaler in dat soort dingen :-) fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die Japansekers,dankjewel lieve Haikey!
    Bij mij om de hoek van de straat is een laan met grote oude bomen Japansekers en als de bloemblaadjes gaan vallen is het in de straat een rose tapijt....en spelen duizenden tere blaadjes tikkertje met elkaar in de wind.....

    Fijne zondag
    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben zo vrij geweest om echt een bloesemtak te nemen(ik heb een beetje weg van je zoonlief;-))en in de sitebar van mijn blog te plaatsen.....kijk maar even...

    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zeg, en erg mooi gefotografeerd, dank voor het delen.
    Groetjes en geniet van je dag,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig bedankje lieve Haikey, de foto's zijn zo mooi met die prachtige bloesem.
    Bedankt en een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere zoon! Ik geloof dat ik het zelf ook niet gedurfd zou hebben hoor! Maar hij weet natuurlijk wat voor prachtige foto's z'n moeder er weer meemaakt!
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen