Keukenkastjes schoonmaken


Vanochtend ben ik al druk geweest met het schoonmaken van de keukenkastjes. Dat moet ik wel regelmatig doen want alle spulletjes staan open en bloot te pronken.  Ik kan wel zeggen dat ik een behoorlijke verzameling spullen heb. Het is niet alleen Maastrichts Aardewerk wat je ziet, maar ook veel Riviera Maison. Om niet alles achter de deurtjes te verstoppen heb ik deze al jaren geleden weggehaald. Zoals jullie kunnen zien blinkt alles weer schoon in de keuken. Ik hou wel vandaag de ramen en deuren gesloten omdat de aswolk vanuit IJsland nu boven ons hangt. Anders is alle poets werk voor niets geweest!

18 opmerkingen:

  1. Ja een geweldige winkel Riviera Maison, Ik heb het geluk dat ik er vlakbij woon (een prachtige in Rotterdam) helaas ben ik er al een tijdje niet geweest, toch maar weer eens doen. Ziet er allemaal weer spik en span uit.
    Ik wens je een fijn weekend, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja RM is geweldig. Wat staat het chique zo in je kast. Tevreden gevoel als het weer spik en span is.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ja jij kunt dit wel laten zien hoor!!
    Moet je mijn zooitje achter de deuren zien!!
    Ik heb reuma dus laat alles uit mijn handen vallen!! ikea is er goed voor en natuurlijk de rommelmarkt!!
    Elke maand ga ik om glazen hahaha
    Heb je nog eens wat nieuws laten we maar zeggen!
    Riviera maison is er alleen voor de decoratie spulletjes.
    Nou ik ga nog even van je open kastjes genieten hoor
    een heel fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat glimt het servies je tegemoet! Heerlijk gevoel. Leuk die kopjes in dat RM mandje. Staat erg leuk!!

    Geniet van je schone keuken en een heel fijn weekend!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfft heb bijna een zonnebril nodig :-)
    nee hoor hihihi, prachtig blinkend serviesgoed, wat kan je daar van genieten !!(maar....wanneer kom je bij mij lekker afwassen? :-))
    Fijn weekend !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht aan spullen/serviesgoed heb jij!
    Daar mag je met recht trots op zijn,zeker nu het ook nog eens allemaal staat te blinken in je kastjes.

    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ....Oh......heb je nog wat energie over voor mij....stuur ff deze kant op dan....
    Ben vandaag werkelijk niet vooruit te branden.......
    En vrijdag is nog wel m'n poetsdag......dat zal bij mij in de keuken weinig soppen worden vandaag.

    Maar ik vermaak me wel met jou schone keukenkastjes....en het mag gezien worden zo open en blo.. o...nee blinkend moet het zijn;-)

    Ik zie ook een prachtige schaal met Art-Deco oortjes en knop op deksel.....

    Fijn zonnig weekeind!!!
    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou het is weer mooi schoon. Ik heb dat ook eens gehad maar je moet het idd wel bijhouden.
    Staat wel heel leuk zo open en bloot.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als fan van RM vind ik dit helemaal leuk, alleen zit er hier in de buurt helaas geen winkel meer! In Arnhem is de winkel vorig jaar vertrokken, nu moet ik naar Amersfoort maar dat is niet om de hoek. Intratuin heeft ook RM, maar daar vind ik de sfeer niet aanwezig...en daar doen ze ook niet mee aan acties/sale.

    Ik hoop dat de aswolk weg blijft, anders hebben wij ook een probleem. De schutting staat nl. te drogen van een nieuwe laag beits hi hi!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat we even mogen gluren...........hahahha!! ziet er echt spik en span uit bij jouw!!........leuk hoor dat rm spul erbij.............ik heb daar ook wel wat van hier en daar in huis...........wij verkopen dat riet ook in de winkel........nou fijn weekend geniet van de zon !! enjoy !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er geweldig uit,ik mag mijn kastjes ook wel eens boenen,ik vind de servies spulletjes van Riviera ook gaaf,pas zag ik mokken met een persje erop voor verse sju,die ga ik eerdaags wel kopen,dat rieten mandje met kopjes is een super idee,fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk alles helemaal schoon en dan maar genieten van al dat moois in je kast....als je nog energie over hebt kom maar deze kant op hoor.Lekker weekeinde,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really nice thing, and lovely pictures!

    Have a nice friday evening,
    hugs Tove

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love white china, and yours are so charming.

    Have a nice and sunny weekend!

    Rgds,
    Elsa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie spullen heb je. Ik zou de kastdeurtjes ook wel weg willen halen maar je al schrijft dat je er toch wel meer werk aan hebt. Ik ben niet meer zo poetserig de laatste tijd, al kun je zo'n lekker gevoel hebben als alles weer blinkt.
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig wat kun je daar dan van genieten als alles weer blinkt.
    Keek even waar je woont...maar slik.....ik woon ook in het noorden......
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wel een heel erg leuk idee, je deurtjes eruit halen, zo kan je iedere dag genieten van je prachtige serviezen. Heel mooi al dat wit met het rotan. Ik ben ook weg van RM.
    Ik wil straks in onze nieuwe keuken (ooit hihi) ook geen bovenkastjes meer maar mooie consoles, waar de mooiste serviesdelen dan op kunnen staan. Trouwens achter gesloten deurtjes wordt ook alles vies hoor.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke spulletjes heb je in je kast!! (Dan zou ik ook de deurtjes eraf slopen A LA MINUTE!! Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen