Emaille op maandag...

Het zoeken naar emaille wordt nu wel een echte uitdaging en toch, het is me weer gelukt!
Buiten stond nog een emaille schaal met ja, ja, witte violen. Het groene blikje, daar heb ik altijd de pollepels in en staat hij op het aanrecht. De blauwe vergiet gebruik ik voor het schillen van aardappelen. Zomaar gebruiksvoorwerpen die eerst niet eens opvielen, maar door ze op de foto te zetten krijgen ze een gezicht :-)
Voor meer emaille op maandag zie ook: www.allemaalkleurtjes.blogspot.com )

19 opmerkingen:

  1. Hoi Haikey,

    Wat een prachtige schaal met violen. Heel fraai!
    Ik vind de kleur blauw ook mooi van dat vergiet!
    Fijne avond en groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Haikey,

    Bedankt voor je gezellige reactie op mijn blog! Ik kom vandaag voor het eerst bij je, maar het ziet er prachtig uit. In je vorige post zag ik het boek van Alys Fowler staan. Wat een leuk boek is dat he? Het is op het moment, samen met de tuinboeken van Carol Klein, een van mijn favorieten!

    Wens je een fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die witte bak met witte violen !!!!


    Ik weet niet hoe je emaille blijft vinden hoor!!

    Ik kijk hier rons en kom niet verder dan mijn groene broodtrommel !! hahahhahhahah!!

    zoekt en gij zult vinden...........


    Fijne gezellige blogweek !! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer fantastische foto's gemaakt, sjonge, echt geweldig!
    Je emaille is prachtig, ik kwijl van die schaal en de andere twee stukken zijn ook super..emaille is zoooo mooi!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's!! Prachtig in eenvoud!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellig zo, met die blommen! je schaal is heel mooi, groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello from germany,

    I have a passion for enamelware too and your coffee tin is great! I love your other enamelware too and hope I can see much posts about it in the future too.
    It was a great idea from Irma to create the enamelware monday.

    best greetings,
    rosenresli

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Haikey,
    Wat een prachtige foto's weer!! Die schaalmet violen vind ik geweldig, maar dat vergiet vind ik helemaaaaal het einde! mooi dat blauw!!

    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's Haikey, je bent weer erg goed geslaagd in je emaille post! Met de bloemetjes er in maak je er iets extra moois van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat is weer prima gelukt met dat emaille van jou, en grote complimenten voor je prachtige foto's !!
    gezellig die viooltjes in die bak !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je me gaat volgen! Jouw blog is trouwens erg mooi en sfeervol. Heb me meteen als volger aangemeld. Lieve groet uit Kreta! @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de witte schaal met de violen echt een plaatje! groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat komen de witte viooltjes mooi uit in de witte emaille schaal. Perfect.
    Fijne dag.

    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wit emaille ben ik echt verliefd op.
    Prachtig de schaal met violen.
    Gewoon 'n beetje 'jaloers'op. (in goede zin van het woord hoor). Fijne zonnige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I liked those flowers a lot.
    I was writing about my balcony. We have enlarged it a bit and I have åained it. I have also painted the bench and the table and bought a new cloth for the table. I have just bought a few flowers yet, because it is so cold here. Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik kom af en toe in huis of schuur ook emaille tegen wat ik vergeten was. Door het bloggen zie je de dingen beter. Mooie foto's weer.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooh wat ziet dat er prachtig uit hé
    en dit was je nou helemaal vergeten?
    Het is fantastisch mooi op de foto gezet zeg!!
    Ik wens je een hele fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie emaille post Haikey,vind de combinatie met de viooltjes heel mooi...
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen