Emaille op maandag!

De foto van de witte pot is eentje van twee. Het was de bedoeling dat er witte violen in kwamen. ( zie vorige blog). Het zijn dus blauwe geworden...
Op de valreep nog wat emaille voor de maandag. De spoeling wordt wel dun hier bij mij. Veel emaille is er niet meer te vinden. Deze twee kannetjes had ik nog buiten staan. Daar gaan straks de eerste bloemen uit de tuin in. 




Irma van de blog Allemaal kleurtjes heeft een heel leuk idee verzonnen. ...
Emaille op maandag....
Wil je meer weten klik dan even naar haar blog.

13 opmerkingen:

  1. Paarse staat ook leuk hoor !!!

    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die kannetjes en helemaal leuk als er straks bloemen uit de tuin in staan! Dat laat je vast wel op je blog zien, lijkt mij heerlijk om bloemen uit eigen tuin te kunnen gaan plukken!

    Een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Haikey,

    Ik vind de kleur van de viooltjes erg mooi. Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je wit verwacht dit toch wel heel anders is!!

    Leuke kannetjes. Mooi met bloemen uit eigen tuin. We zullen ze nog wel eens tegenkomen bij je!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die kannetjes (ik heb ze ook) en grappig dat je er plantjes in doet, leuk idee
    Groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stelletje die twee emaille kannetjes.
    De blauwe violen staan prachtig in de witte pot.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wit was mooi geweest in deze witte potten.......maar ik hou van blauw......

    Leuk je emaille maatbekertjes,die zullen je tuintafel wel opfleuren met bloemen uit eigen tuin.

    Hé kwam vandaag nog ergens witte potten tegen....maar die blijven ook niet enkel wit;-)

    Wordt vervolgd....

    Fijne week met lekker zonnetje!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik heb dezelfde pot maar hij is hier nog afgebladderd groen, en zit er aan te denken om ze wit te maken, we zien wel. Eerst de schutting afbeitsen vandaag (oh my wat een verschil!!!!).
    Groetjes en fijne dag,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Haikey,

    Balen is dat hé als je iets in je hoofd heb en het is er dan niet meer.
    Maar deze paars/blauwe staan ook mooi in de pot hoor.

    Die kannetjes zijn inderdaad erg leuk om bloemen in te zetten.

    Fijne zonnige dag.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Paarse violen ook altijd mooi. Ja, nu je het zeg. Ik heb ook zo'n kan, en misschien leuk met wat bloempjes.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och maar deze kleur is ook prachtig,ik wilde ook wit,maar ben heel blij met die ik nu heb,de kannetjes vind ik gaaf en daar zullen je boeketjes heel mooi staan,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het staat prachtig die blauwe kleur in e witte pot. Ik ga ook bijna altijd voor wit, maar ben dit jaar ook voor meer kleur gegaan. Je emaille kannetjes zijn ook schattig, zal mooi staan straks met zomerbloeiers of plantjes erin.
    Lieve groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb helemaal geen emaile dus ik kan niet aan je tippen hoor.
    En die blauwe violen staan toch ook prachtig in die witte pot?

    Fijne week verder.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heej Haikey,

    maar deze staan er ook super in leuk zo'n witte pot!!!je emaille kannetjes wat een schatjes wat een leuk idee om daar straks kleine boeketjes in te maken leuk leuk leuk:-))

    Lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen