Emaille op maandag!

Het was me even zoeken, maar ook vandaag is het me weer gelukt om mee te doen met Emaille op maandag. Dit keer is het een drinkfles met grijs/witte wolken met een kleine trechter in dezelfde kleur.

Het stylen viel ook nog niet mee vandaag want ik wilde gebruik maken van de zonnesttralen, maar elke keer dat ik klaar was voor de foto, dan verdween de zon. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden!

Voor meer emaille op maandag.
Ga eens naar de blog van Irma van Allemaal Kleurtjes om te zien wie er nog meer meedoen met Emaille op Maandag!




13 opmerkingen:

  1. Het stylen is uiteindelijk prima geslaagd, ik vind dat je je voorwerpen altijd mooi vast legt...en niet alleen in deze post! Van dat gewolkte heb ik een melkkoker (zie mijn post van vorige week maandag)...ik vind het grappig emaille en het doet zo lekker denken aan vroeger!

    Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het goed gelukt hoor.........en de zon is hier ook verdwenen.....helaas............ziet er somber uit..........lieve groetjes van mij........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Ik vind dat grijs-gewolkte emaille hartstikke mooi, heb er echt helemaal niets van helaas...wellicht ooit, ik zou er wel een steelpannetje van willen :)
    Hier is de zon weg, ik was net fanatiek met mijn tuin begonnen...met de hogedrukspuit de tegels schoonspuiten, wat een werk! Ben 't nu al zat hihi
    Ik vind je post in ieder geval prachtig, je maakt wonderschone foto's..

    Fijne dag nog!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou is goed gelukt hoor.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's hoor! zonder zonnetje zijn ze ook goed gelukt. mooi dat gewolkte emaille.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hailey,
    via via kwam ik op je blog terecht en heb naar eerdere posten gekeken,ziet er super uit allemaal,je emaille post is gaaf,ik vind de drinkfles zo mooi en zo`n kannetje wil ik ook nog graag,voor boeketjes uit eigen tuin,ik ga mijzelf aanmelden als volgster,zodat ik vaker bij je kan kijken,fijne paasavond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo het longkruid bloeit, ik ga morgen gauw kijken in mijn tuin waar het ook groeit. groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie foto's weer! Lief dat longkruid in het emaille kannetje.En helaas waren er hier ook geen zonnestralen te vangen!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eeenvoudig, prachtige foto,s en dat voor de paasmaandag,

    Fijne week, groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed gelukt. Prachtige spulletjes!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, deze drinkfles en trechter past zeker goed bij het pannetje wat ik op foto heb
    prachtige spul en erg leuk gedecoreerd !!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's. Rust en eenvoud.

    Fijne dag.

    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen