Emaille op maandag!

Nu hier zijn ze dan! 
Mijn emaille voor de maandag. Het wordt steeds moeilijker om emaille te fotograferen omdat mijn verzameling niet zo enorm uitgebreid is, maar ook deze maandag is het me weer gelukt. Dit keer een oude kan in wit met een blauw randje. Deze heb ik 2 jaar geleden voor twee euro gekocht op de vrijmarkt. Het kleine blauwe koffiepotje is denk ik onderdeel van een serviesje voor kinderen, maar zeker weten doe ik niet. Ik heb het al jaren in mijn bezit en heb geen idee hoe ik eraan kom.
Zand en Soda potjes, ook van emaille. Een beetje roestig, maar dat maakt ze speciaal.

Voor meer emaille op maandag.
Ga eens naar de blog van Irma van Allemaal Kleurtjes om te zien wie er nog meer meedoen met Emaille op Maandag!

12 opmerkingen:

  1. Had even zin om post te lezen maar helaas worden bij mij deze avond de foto's niet weergegeven. Je verhaal is leuk en morgen ga ik je foto's bewonderen.

    groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zijn de foto's nu weer zichtbaar, ik had hetzelfde probleem. Zowel je kan als je foto's zijn plaatjes, de kan is bijzonder van vormgeving, meestal zijn ze in mijn beleving recht toe recht aan! Prachtig hoor!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die kan prachtig van vorm, en wat zijn de foto,s mooi geworden.
    Dit is genieten,

    Leuk he, maandag wasdag = maandag emailledag. Ik kan me verheugen op volgende week maandag,

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's van jouw emaille, geweldig...en wat heb je een mooie blog, ik kom vakker bij je kijken

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja... je moet het ook een beetje verdelen als je niet zo veel emaille hebt...Nu laat je zomaar een aantal prachtige spulletjes zien... (had je gewoon nog 2 weken mee kunnen doen..)
    Nee hoor, fijne plaatjes weer!
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Mooie verzameling emaille heb je. Ik ga je ook zeker volgen.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig joh!
    Groetjes en een fijne week, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap zeg om steeds weer emaille te vinden....
    Het hele huis op de kop...maar je hebt weer veel gevonden...:))
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Over mooie foto's gesproken wat is het genieten zeg op jouw blog, vooral de viooltjes in emaille prachtig!
    Bedankt voor je berichtje en alvast fijne paasdagen.

    Groetjes van Jayne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's, het lijken wel ansichtkaarten! Het was genieten hoor deze emaille post!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je leuke berichtje! mooi blog heb je, ik kom vaker bij je op bezoek en ga je volgen!
    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liefde voor wonen, tuinieren en fotografie.... wow, helemaal ikke. En jij natuurlijk. Daarom ook dat ik je ga volgen... wil graag meer zien. Ziet er gezellig uit bij je.
    Fijne Avond en groetjes he,
    jacqie

    BeantwoordenVerwijderen