Emaille op maandag

Ik heb gisteren in mijn schuurtje op de moestuin al het een en ander aan emaille verzameld voor de blog van vandaag. Deze keer is het rood met een kannetje in blauw. Alles netjes afgewassen voor het op de foto komt. Voor een beetje sfeer heb ik gekozen om het bij de berkenkrans met eieren neer te zetten.
Als ik op een rommelmarkt of in een kringloopwinkel iets van emaille zie liggen dan moet ik het gewoon hebben mits leuk geprijst. Ik heb nog meer liggen, maar dat zien jullie volgende week...

Ga maar eens naar de blog van Irma
Allemaal Kleurtjes om te zien wie er nog meer meedoen met Emaille op Maandag

14 opmerkingen:

  1. I love the colors on these kitchen items!

    Have a nice evening
    Tove

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Haikey,

    Heel kleurrijk allemaal. Het werkt aanstekelijk. Wat is de foto met het trechtertje en een stukje van de krans met ei, prachtig. Dat is mijn favoriet.

    ben benieuwd naar volgende week maandag en natuurlijk naar je moestuin,

    groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    ik kom via irma even bij jou langs, gezellig hoor die kleurtjes. Bij ons in huis is ook al heel wat emaille te vinden. Veel plezier met emaille maandag. Ik kom zeker nog een keer bij je langs

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi, dat rode emaille! maar dat blauwe kannetje is toch mijn favoriet, blauw kan ik niet weerstaan.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor om op verschillende blogs het zelfde onderwerp voor bij te zien komen...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat ik zo weer op een leuke blog terecht kom. Prachtige foto's. Kom zeker vaker bij je kijken.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleurtjes .............gezellig allemaal !!

    Fijne avond lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastische kleur zeg dat felle rood
    wat leuk hé dat emaille allemaal
    een hele fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hè, al die emaille posten! Jij hebt ook leuk emaille, ik ben benieuwd wat je verder nog laat zien!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeervolle foto's. Mooi die kleurstelling en dat nest erbij maakt het helemaal af.

    groetjes
    ALmay

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, bijna terloopse foto's lijken het...maar toch over na gedacht!
    Je emaille is mooi kleurrijk. Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie plaatjes van je emaille. Ik kon gisteren niets publiceren helaas, ik had problemen met de PC.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker Hollands zo. Leuk hoor.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Haikey,
    deze post is helemaal mijn ding ;)
    Ik blijf het mooi vinden, emaille...
    en als het dan ook nog es hollandse kleuren zijn, super!
    Groetjes Freekje(-thuis)

    BeantwoordenVerwijderen