Een Blik in mijn huis...

Mijn huisje is niet groot maar ik probeer het altijd heel gezellig te maken.
Als je de kamer in komt, loop je recht op deze oude rook-stoel af met daarnaast een heel oud kastje wat ik ooit eens voor 15 gulden op de kop heb getikt. De kinderen wilden het kastje niet in huis maar nadat ik het schoon had gemaakt en wit geverfd leek het heel anders en vonden ze het opeens niet meer lelijk. De stoel is nog van mijn opa geweest. Ik zie hem nog zitten op elke kant van de armleuning een dikke kat...



10 opmerkingen:

  1. Daar slaag je heel goed in...ik vind deze foto's prachtig en het is een smaakvol hoekje. Wat mooi dat je de stoel van je opa hebt...het moet toch prachtig zijn om daar telkens met mooie herinneringen in te gaan zitten!

    Een fijne avond en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je alweer iets bent opgeknapt. Vind je kastje erg mooi en de verzameling oude potten is helemaal het einde.
    Trouwens je doosjes hieronder, wow zeg, mooi gedaan, mooie foto's.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kastje en de verzameling apothekerspotten vind ik ook geweldig. De doosjes van je vorige post heb je ook heel mooi gemaakt en wat een mooie foto's, zo sfeervol.
    Hopelijk ben je wat opgeknapt.
    Fijne avond en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet groot......maar wel heel gezellig en sfeervol !!

    Ik vind je apothekerspotten geweldig !! en die kussen......................nou ik heb weer genoten bij je hoor!!

    Fijne avond lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej Haikey,

    Je zet de vaart erin meid wat een leuke post en je vorige en je emaille post leuk leuk leuk!!!! wat heb je gave emaille en wat leuk al dat witte bijelkaar en de fles met het kleine potje ik ben dol op de gebruikssporen ziet er zo sfervol uit, je hebt hele sfeervolle brocante en de stoel van je opa dat is toch bijzonder dat jij hem nu in je woonkamer hebt staan.
    Het kastje is super in het wit staat leuk bij de stoel en je apothekerspotten, wat gaaf zijn die potten met allemaal leuke dingetjes erin.
    Ik hoop dat je je gedachten een beetje kunt verzetten met het bloggen want het gemis van je hondje geeft een hoop verdriet, zet hem op en ik heb genoeten van je foto's,

    Lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op dat soort oude stoelen en kastjes. Leuk dat de stoel van opa geweest is en die katten moest ik even om grinniken, ik zag ze zo voor me. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, die stoel vind ik erg leuk hoor, ZEKER omdat het een oudje is van opa! Hij staat ook prachtig naast het kastje! Ongelovelijk, 15 gulden...
    Het is een snoepie! Je potten erop, en glaswerk erin staat erg mooi, schattig hartje..en wat zie ik daar naast de kast??? O, lekker wijntje...
    Goed idee! Benen onhoog..en PROOST!
    Jij ook een fijne avond verder, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig hoekje en een mooie herinnering aan je stoel. Dat maakt het dan extra bijzonder en leuk je verzamelijk potten. Heel mooi zo op het kastje, gezellig dat we even bij je binnen mogen kijken! Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon heel gezellig en knus. Ik houd ook van die witten, altijd sfeervol, sober en rustig.

    Groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeervol geheel. Altijd mooi zo'n familiemeubelstuk. Het ziet er mooi gestyled uit!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen