Eb en Vloed

Zojuist weer terug van een kort bezoekje aan het mooie Vlieland.
Altijd als ik daar ben dan moet ik naar Eb en Vloed. De winkel met allemaal mooie spulletjes.
Ik loop er altijd rond als een kip zonder kop en wil alles wel meenemen wat ik zie maar laat mijn portemonnee dat niet altijd toe.
Het is allemaal op kleur gesorteerd en staat het elke keer weer op een andere plek. Het is een beetje alsof ik dan in dromenland ben.
Om jullie een indruk te geven heb ik met mijn mobile telefoon snel een paar foto's gemaakt.
Ik heb trouwens weer erg genoten van Vlieland.


4 opmerkingen:

  1. Wauww dat ziet er leuk uit !!

    Je hebt in ieder geval genoten toch??

    Ik kijk ook graag in winkels .....wie niet ??

    Fijne zondag Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, even eruit. En dan nog wel naar een waddeneiland. Wij zijn ooit 2 keer op Texel geweest maar om de een of andere reden komt het er bij ons niet meer zo van. Te ver weg denk ik om even een weekend te gaan.
    En wat een leuke winkel.
    Heb je nog een speciaal adresje waar je overnacht?
    Groetjes Jolanda
    PS prachtige header heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vlieland, heerlijk eiland!
    Krijgen we in je volgende post misschien foto's van dit prachtige eiland te zien?
    groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej haikeyy,

    Leuk leuk leuk, ik zie geruiten theedoekenstof op een rol wauw wat gaaf, mooie winkel en die twee stoeltjes.
    Ik ben nog nooit op Vlieland geweest, zou er graag eens willen lopen.
    Leuke naam voor een woonwinkel op zo'n eiland "eb en vloed"
    Ja leuk he winkelen, ik vind het al leuk om alleen de sfeer te proefen en inspiratie op te doen en dan met enkelt een geurzakje eruit te gaan.
    Maar weet wat je bedoeld hoor je ziet zoveel moois en zou alles wel mee willen nemen.
    Heerlijk zo'n bezoekje aan zo'n mooi eiland, iik ken het nu nog alleen van foto's maar daar komt hopelijk een keer een eind aan.
    Een hele gezellige nieuwe (blog)week,

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen